Враховуючи необхідність виконання юридично значущих дій клієнтів та співробітників організації, пропонується здійснювати обмін електронними документами з кваліфікованим електронним підписом (КЕП).

Для запобігання непорозумінь та додаткових питань, щодо накладання та перевірки КЕП, компанія Сайфер пропонує використовувати Шифр-CaaS (безкоштовно):

Перелік вимог щодо для здійснення значущого електронного документообігу з організаціями:

1. Формат електронного підпису:

  • З повними даними для перевірки (CAdES-X Long).

2. Для забезпечення інтероперабельності між різними АЦСК/КНЕДП в Україні Міністерством юстиції та Адміністрацією ДССЗЗІ України затверджено вимоги до форматів підписаних даних, ряд інших нормативних документів.

Тому для взаємного визнання КЕП, можливості перевірки КЕП, АЦСК/КНЕДП та виробники засобів електронного підпису повинні дотримуватись затверджених вимог.

Шифр-CaaS розроблений із дотриманням затверджених стандартів та вимог нормативних документів (безкоштовно):

3. У разі використання систем документообігу чи накладання підпису, наприклад:

слід виконувати експорт документів з КЕП у файли *.p7s, та надсилати їх до організації електронною поштою.

4. Перелік АЦСК/КНЕДП, який допустимий при використанні Шифр-CaaS:

  • Органів юстиції України;
  • ІДД ДПС;
  • ТОВ ЦСК Україна;
  • ПАТ КБ Приватбанк;
  • MASTERKEY ТОВ "АРТ-МАСТЕР;
  • ПАТ Укрсиббанк;
  • Збройних Сил;
  • Міністерства внутрішніх справ України;
  • Державної прикордонної служби України;
  • Укрзалізниці;
  • Ринку електричної енергії;
  • ПАТ НДУ;
  • ТОВ Ключові системи;
  • ДП Українські спеціальні системи;
  • Офісу Генерального прокурора України;
  • АТ Ощадбанк;
  • Національного банку України.

5. Для створення множинного підпису, достатньо вказати позначку "Додати підпис до вже існуючого" та додати файл с попереднім підписом.

  • No labels